WIADOMOŚCI SPORT OGŁOSZENIA LIGA TYPERA
Wiadomości

Pokazanie Jeleniej Góry w oryginalny sposób kluczem do sukcesu?

Od UM JG 11-06-2018 : 08:11

Wprawdzie od Nocy Muzeów minęło już kilkanaście dni, niemniej wnioski wypływające z tego przedsięwzięcia są traktowane perspektywicznie, a niektóre bywają zaskakujące.

 

- Okazało się na przykład – powiedział Jerzy Łużniak, zastępca prezydenta miasta – że organizatorzy „Nocy w Ratuszu” poczuli się osobiście zobligowani, by tydzień później powtórzyć tę akcję. Łącznie przez Ratusz przewinęło się ponad 130 osób w kilkunastoosobowych grupach, chociaż przecież ten obiekt jest dostępny na co dzień. Przy okazji dziękuję tym urzędnikom, którzy się w ten projekt społecznie zaangażowali do tego stopnia, że widząc skalę zainteresowania, w kolejną sobotę też prowadzili imprezę.

W Muzeum Karkonoskim było tej „Nocy” prawie 1,4 tys. osób, w Przyrodniczym – 1,5 tys., w Muzeum G. Hauptmanna – prawie 400. Prawie 700 osób odwiedziło ewangelicki Kościół Zbawiciela , 350 osób – Zamek Chojnik, a niemal 200 osób uczestniczyło w aukcji charytatywnej w BWA.

- Dla nas – konkluduje Jerzy Łużniak – jest to ważne wskazanie, że nawet pozornie nieefektowny turystycznie obiekt, jak Ratusz budzi zainteresowanie, gdy jest pokazany z pomysłem. Będziemy zainteresowanie miastem rozwijać, bo sam osobiście upatruję w tym szansę na pokazanie Jeleniej Góry mieszkańcom w oryginalny sposób.



| 382 |

KOMENTARZE

Nick:
Treść:
Wpisz wynik działania
( 4 + 10 ):
WIADOMOŚCI SPORT OGŁOSZENIA LIGA TYPERA
do góry